עיצוב דירות יוקרה

 לגור בדירה יוקרתית עם שלל הפינוקים והנוף הכי מדהים, כל אחד היה רוצה תנאי מגורים כאלו. ניתן מיד לזהות דירת יוקרה, מספיק מבט חטוף על העיצוב הפנימי שלה כדי להבין שמדובר במשהו ייחודי. עיצוב דירות יוקרה טומן בחובו עיצוב פנים של פנטהאוזים, דירות פאר וגם דירות אשר נמצאות במגדלים יוקרתיים. אם נביט על הדירות הללו מבפנים נגלה חללים גדולים אשר הם חלומו של כל מעצב ואפשר להשתמש בהם במגוון ענק של סגנונות ולהוסיף פריטי עיצוב שישלימו את האווירה. Tanya PAISSIN היא מעצבת פנים אשר מתמחה גם בעיצוב של דירות יוקרה. מומלץ לפנות ולקבל מידע נוסף.

סוגי עיצוב דירות יוקרה

ישנם סוגים שונים של עיצוב שאפשר לעשות בהם שימוש:

  • עיצוב אקלקטי הוא עיצוב עכשווי והוא לא קשור לסגנון זה או אחר. הסגנון הזה משלב בין עיצובים שונים ויוצר אווירה ייחודית וחמה. הרעיון הוא להשתמש בניגודים של צבעים וחומרי גלם שונים.
  • עיצוב מודרני הוא למעשה סגנון הייטק. האווירה שהוא יוצר היא שקטה ומינימליסטית. לרב הצבעים השולטים יהי שחור, אפור ולבן. והעיצוב יהיה בקווים ישרים.
  • סגנון רטרו מציג את החזרה אל הפיפטיז על ידי שימוש בחומרים שהיו בשימוש בשנים ההן. פורמייקה, פלסטיק, וכלי חשמל בסגנון רטרו. הצבעים הם עזים בדרך כלל.
  • גם וינטג' הוא חזרה לעבר אך בניגוד לרטרו הוא מדבר על שיחזור של פריטים ישנים מאותה תקופה.

חומרי הגלם שמהם מורכבת הדירה

כל מעצב מקצועי בוודאי שלא יוותר על שימוש בחומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר שקיימים בשוק. עיקר הדגש הינו על הטעם האישי של הדיירים שגרים בנכס. המעצב הוא רק הכלי להגשמת החלום. היות שמדובר בחללים גדולים במיוחד אז אפשר לקיים שילוב של עיצוב כולל תאורה מיוחדת שתתאים לחללים אלו. לתאורה יש תפקיד חשוב מאוד בתחום עיצוב הפנים וכדאי לסמוך על המעצב שידע להתאים את גופי התאורה הנכונים.

אם מדובר בפנטהאוז אז ניתן להשתמש גם בנוף אשר נשקף מהחלונות והמרפסת ולשלב אותו עם עיצוב הבית. שילוב נכון של כל פריטי הדקורציה והריהוט יכול לחולל שינוי ולמצות את מירב הפוטנציאל של הדירה.

 

עיצוב דירות יוקרה

 

עבודת עיצוב דירות יוקרה תתבצע על ידי המומחים בתחום. מעוניינים גם אתם בשירותים אלו? חשוב לבחור במעצבת בעלת ניסיון בעיצוב דירות יוקרה ועם תיק עבודות מוכח. חשוב גם שנהיה מוכנים לתהליך העיצוב מבחינת סקיצות, סקירת המקום (במידה וזו דירה קיימת), שרטוטים ועוד. תהליך עיצוב איכותי לוקח זמן, אך התוצאה ללא ספק שווה את זה. כדי שהמלאכה תתבצע כהלכה, יש לפנות אל Paissin – אדריכלות ועיצוב.

עיצוב דירות יוקרה – איך מתבצע התהליך ?

דירות יוקרתיות הן לא דירות רגילות, הסכום המושקע בעיצוב לפעמים כפול ואף יותר מזה, לכן 
חשוב שהתהליך יהיה ברור ומובהק ללקוח על מנת שיהיו כמה שפחות סימני שאלה לאורך התהליך אליו אנו יוצאים.

בתחילת התהליך,  נבצע שיחת יעוץ עם מעצבת הפנים שלה, נכין תיאום ציפיות ראשוני ואפיון
לגבי הצרכים שלנו ונסביר בקצרה מה אנחנו אוהבים ועל איזה קונספט אנחנו רוצים לרוץ, במידה ויש כזה.

לאחר מכן, נתאם פגישה פרונטלית עם המעצבת, פגישה פרונטלית תיתן לנו אינדיקציה מדויקת לגבי תהליך העבודה. בפגישה נעבור אפיון מלא, נבחן את כל האופציות שעומדות בפנינו, נדע כמה זמן בערך ייקח להפיק את הסקיצות הראשוניות וכמובן את עלויות העיצוב.

לאחר שסגרנו עם המעצבת, היא תתחיל לשרטט את העיצוב ולתת לנו דוגמאות שיציגו את הדרך בה הבית יראה. כעת, חשוב שבתהליך זה נהיה בקשר צמוד אתה על מנת לעלות דברים שאנחנו רוצים יותר ודברים שהיינו יכולים לוותר עליהם.

אז אנחנו מוכנים?

כשאנחנו מעצבים דירות יוקרה בין אם זה בניין, בית פרטי, או דירת גן חשוב לבחור מעצבת בעל ניסיון בתחום, מעבר לכך חשוב שרמת השירות והיחס יהיה ברמה גבוהה, פרמטר התקשורת הוא אחד החשובים ביותר  בתהליך בנוסף לפרמטר המקצועי.

אם חשוב לכם לקבל את השירות הטוב ביותר, המקצועי ביותר על מנת שדירת החלומות שלכם תעוצב  כמו שלא חלמתם, מומלץ לפנות אל Paissin – אדריכלות ועיצוב.

 

קידום אתרי אינטרנט קידום אתרי אינטרנט