עיצוב פנים מודרני

כל אדם הוא שונה בתכלית מחברו ניתן לשער שלכל אחד יהיה סגנון אחר אשר אליו הוא יתחבר בכל הנוגע לעיצוב דירה, בעיקר כאשר מדובר על עיצוב מודרני. Tanya PAISSIN הינה מעצבת פנים מקצועית אשר עוסקת שנים בתחום זה. ניתן לפנות על מנת לקבל מידע נוסף בנושא. העניין הוא שהבית שלנו הוא למעשה מקום שבו אנו אמורים להרגיש הכי בטוח בעולם. כאשר אנו מדברים על נוחיות יש להבין שהוא מורכב מאלמנטים שונים אשר ביחד יצרו את התחושה הביתית הזו. ריהוט פונקציונלי ואמין הוא חלק בלתי נפרד להפיכת הבית לנוח ופרקטי.

עיצוב פנים מודרני – מה הכוונה?

כל מי שאוהב עיצוב בוודאי יודע שלא מדובר במצב סטטי ובכל תקופה מסוימת יש גל חדש של עיצוב שהופך לפופולארי יותר. עיצוב מודרני הוא שם כללי לתופעה של רצון להרגיע את האווירה ולייצר תחושה שקטה ורגועה בחדרי הבית השונים. השימוש בקווים ישרים, צבעים רגועים ואלמנטים שלא מעייפים את העיניים הוא זה שהופך את צורת עיצוב זו למבוקשת מאוד.

מדובר על סגנון אופנתי אלגנטי אשר עושה שימוש בעיצוב מינימליסטי, גוונים קרים כמו שחור, לבן ואפור. הדגש בעיצוב הוא על כמה שפחות חפצים וריהוט ומאידך יותר שטחים ומרחבים פתוחים, מרשימים וגדולים. החומרים אשר עושים בהם שימוש בעיצוב מודרני הם נירוסטה, מתכת וזכוכית.

איך מתבצע עיצוב פנים מודרני?

את העיצוב המודרני אפשר לשלב בסגנון כפרי או הייטק. ניתן גם לעצב בסגנון קלאסי מודרני ולהתאים את הבית באופן ושלם לרצון הלקוח ולסביבה שבה נמצא הבית. אם אתם מחפשים מעצב פנים מומחה ניתן לפנות אל רשת האינטרנט, אפשר גם להתייעץ עם אנשים אשר מבינים בתחום ולבקש המלצות. כל מי שנמצא בתחום ישמח לייעץ לכם, אך מוטב לפנות רק לאנשים אשר נמצאים זמן רב בעיצוב. לא כל המעצבים דומים ולכל אחד יש את הסגנון האישי שלו. כדאי להגיע לפגישה עם המעצב בסטודיו או המשרד שלו ולצפות ביחד בדוגמאות שונות של עבודות שהוא ביצע. העיצוב המודרני הינו מומלץ מאוד ומתאים לסגנון של אנשים רבים ולכן כדאי לקחת אותו כאפשרות סבירה.

עיצוב פנים מודרני במרכז

 

דירות יוקרה הן ללא ספק מקום שנעים לגור בו. אחת הסיבות לכך היא כמובן עיצוב פנים מודרני יוקרתי אשר שורר בהן. האנשים אשר אחראים על העיצוב הנפלא הזה הם מעצבי פנים מובילים ומנוסים שנשכרו במיוחד למשימה וידעו בדיוק מה צריך לעשות כדי ליצור הרמוניה בבית. בחירה במעצב הנכון היא קריטית שכן יש להביא בחשבון את הידע והניסיון הדרושים לביצוע עבודת עיצוב ברמה מעולה. Tanya PAISSIN  היא מעצבת פנים אשר מתמחה בעיצוב של חללים שונים, דירות יוקרה ומשרדים. בנוסף היא גם מצטיינת בהתאמת העיצוב לאופי של הדיירים. מומלץ לפנות אליה, אם אתם מעוניינים לקבל פרטים בנושא.

עיצוב פנים מודרני יוקרתי – כל מה צריך לדעת

פניה למעצב מנוסה היא הדרך הנכונה ביותר וזאת על מנת שהעיצוב יתנהל בדרך הנכונה תוך התחשבות בכל הפרטים הקטנים וללא פשרות. מומלץ שלא למהר ולאמץ כל מיני טרנדים שעשויים לאל להיות מתאימים לכם. מאידך לא תמיד צריך להיות כל כך שמרניים ולעיתים דווקא התעוזה היא זו שתוציא לפועל עיצוב בעל ייחודיות.

יתרונו של עיצוב פנים מודרני

אחד האלמנטים הבולטים בעיצוב מודרני הוא הפרקטיות והמעשיות שבו. אמנם בית בעל גוונים בהירים ולבנים הוא מושך ויפה לעין, אבל מדובר בעיצוב לא פרקטי אשר לא ילך בד בבד עם ילדים, אוכל, צבעי פנדה ולכלוך. גם בית שהוא מרווח ומינימליסטי הוא נהדר אך יש לדאוג לכל הפריטים ולמצוא להם מקומות אחסון נאותים ונוחים לגישה. מכיוון שבית הוא לא מוזיאון יש לוודא שהעיצוב יהיה שימושי ובנוסף גם מושך. השילוב בין השניים הוא אפשרי בהחלט, אך לשם כך יש להתייעץ עם מעצב מנוסה.

מה המטרה בכל זה

ניתן לשלב תיאוריות רוחניות שונות אשר קשורות בעיצוב. רוב התיאוריות הללו כמו פנג שוואי למשל מחזיקות בתיאוריות הגיוניות. גם אם אתם לא ממש רואים את עצמיכם כטיפוסים רוחניים טרנד אנרגטי עשוי לתרום לבית שלכם ולהביא לאווירה נעימה ונוחה לדירים. ניתן לעשות שימוש במילים שונות אשר נתלות ברחבי הבית, מילים בעלות משמעות סמלית או פשוט  סתם שמות של בני משפחה אהובים.

עיצוב פנים מודרני יוקרתי במרכז

 

כאשר אנו מדברים על עיצוב פנים מודרני – פשטות היא שם המשחק. אין ספק, כאשר אנחנו רוצים לעצב את ביתנו שיתאים לעיצוב העולמי העכשווי – חייבים לשמור על פסים עיצוביים נקיים שיצרו אווירה נעימה בבית. יש כמה דברים חשובים שיש לשים עליהם את הדגש בעת עיצוב מודרני בתקופתנו, כאשר שיתוף פעולה עם Paissin – אדריכלות ועיצוב יענה על כך במדויק.

 

עיצוב פנים מודרני – אלמנטים חשובים

  • מראה נעים ותחושה פשוטה – כשאנחנו רוצים לעצב את הבית של לפי הסגנון המודרני צריך לשלב אלמנטים של פשטות על מנת לייצר אווירה נעימהץ פעולה זו מתבססת בין היתר על שילוב תמהיל טבעי של מגוון חומרי גלם כמו: אבן, עץ ועור, לצד חומרים טבעיים אחרים.
  • גוונים מודרניים – הגוונים בהם נשתמש בעיצוב מודרני הם בעיקר שחור, לבן ואפור שהם תופסים חלק נכבד מהפסים העיצוביים, ניתן להשתמש גם בגוונים טהורים יותר כמו: אינדגו, כתום או חום, אך בדרך כלל נשתמש בגוונים שהם יותר טבעיים ומייצרים אווירה טהורה.
  • תאורה – בכל עיצוב פנים לתאורה יש חלק נכבד בתוצר הסופי של העיצוב, בעיצוב פנים מודרני התאורה צריכה להאיר את חלל הפנים של הבית בצורה מיטבית, אך עם זאת האור לא צריך לתפוס חלק עיקרי, לכן חשוב לבחור מעצבת פנים שתדע לשלב בין התאורה לבין הגוונים והצבעים בבית.

 

שורה תחתונה

כשאנחנו בוחרים מעצבת פנים שמתמחה בעיצוב פנים מודרני חייבים לשים דגש על מה אנחנו רוצים 
שהבית שלנו ייצר, בין אם זה מראה מודרני שקט או "נועז", יש לשלב גוונים מתאימים וגם להוסיף ולהציב את התאורה בצורה נכונה, כמובן שיש עוד אלמנטים נוספים שהמעצבת משתמשת בהם, הדבר החשוב ביותר הוא לדעת להתאים את הצרכים שלכם אל מול היכולות והניסיון של המעצבת.

אם חשוב לכם שהבית שלכם יהיה מושלם, אתם רוצים מעצבת מומחית בעלת ניסיון בתחום שתדע ללוות אתכם מתחילת הפרויקט ועד לסופו, מוזמנים ליצור קשר עם Paissin – אדריכלות ועיצוב ונעצב ביחד את בית החלומות שלכם!

עיצוב פנים מודרני

 

 

עיצוב פנים מודרני יוקרתי מתמקד במגוון פרמטרים. כשאנחנו רוצים לעצב את הבית שלנו ברמה 
גבוהה ועל פי סטנדרט של בתי יוקרה, יש לשלב מגוון עיצובים של תרבות מסוימת. מהו העיצוב הפופולרי בבתי יוקרה? מעוניינים לשלב טקסטורות מיוחדות? כדי לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, צרו קשר עם Paissin – אדריכלות ועיצוב.

 

אלמנטים חשובים של עיצוב פנים מודרני יוקרתי

  • בחירת העיצוב המועדף עלינו – יש מגוון של סגנונות עיצוב: עיצוב בסגנון איטלקי, עיצוב בסגנון אסייתי, עיצוב מודרני, עיצוב תעשייתי ועוד. חשוב שבמהלך הפגישה עם מעצבת הפנים, היא תציג לנו את כל אופציות העיצוב העומדות בפנינו, וכך יגדל הסיכוי שנמצא את הטעם שאנחנו אוהבים ובנוסף לכך הראש שלנו יפתח לאופציות שלא הכרנו.
  • תקציב עיצוב הביתהרבה אנשים חושבים שמעצבת פנים "תייקר" להם את המחיר, או שאם הם יעצבו את הבית בעצמם הם יחסכו כסף. מחשבה זו היא טעות נפוצה, בהרבה מקרים מעצבת פנים תחסוך כסף לעיצוב הדירה מהסיבה ששינויים שתבצעו מול קבלן, בחירת ספק, בחירת אופציות תאורה ועוד מגוון רהיטים, יכולים לעלות הרבה כסף שמעצבת הפנים תדע לחסוך לכם מצד אחד ולעצב את הבית ברמה גבוהה מהצד השני.
  • בחירת מעצבת עם ניסיון בבתי יוקרה – כשאנחנו רוצים לעצב בית יוקרתי, חשוב לבחור מעצבת שיש לה ניסיון בעיצוב בתי יוקרה. יתר על כן,גם אם הבית שלנו לא "נחשב" יוקרתי, המעצבת תוכל לתת רעיונות מיוחדים איך להפוך אותו לכזה. מעצבת שמתמחה בבתי יוקרה הכי הבחירה הטובה ביותר לעצב את הבית שלנו ואסור לנו להתפשר על כך.

 

איך מתקדמים מפה ?

הבנו שאנו רוצים בית בעיצוב פנים ורמת גימור גבוהה, הבנו שיש מגוון סגנונות עיצוב, שתקציב שיושקע עבור המעצבת יכול לחסוך לנו כסף ושיש לבחור מעצבת שיש לה ניסיון. הדבר הבא שנעשה הוא בדיקת תיק העבודות של המעצבת ולאחר שהתרשמנו נתאם מולה פגישת ייעוץ ואפיון על מנת להתקדם בתהליך.

אם חשוב לכם תהליך עם קשב ומקצועיות, מעצבת פנים מנוסה, יחס ושירות ברמה הגבוהה ביותר, מוזמנים ליצור קשר עם Paissin – אדריכלות ועיצוב ונתאם פגישת ייעוץ ללא עלות ובחיוך.

קידום אתרי אינטרנט קידום אתרי אינטרנט