עיצוב בתי יוקרה

בתים יוקרתיים תמיד מושכים את העין והדמיון. אנשים אשר זכו לגור בבתי כאלו הינם ברי מזל והם נהנים מבית מעוצב ויפה. עיצוב בתי יוקרה הינו משימה אשר יש לתת בידיו של מעצב פנים מנוסה ומקצועי. היות ומדובר בבית יוקרה אז יש לשער שהיא תכיל חללים רבים אשר ניתן יהי לשחק בהם ברמה העיצובית ולהגיע לתוצאות מרהיבות. לבתי יוקרה ישנם יתרונות רבים שמאפשרים למעצב להגשים בו את חלומם של בני הבית. Tanya PAISSIN היא מעצבת פנים וותיקה ומנוסה שמתמחה בעיצוב בתי יוקרה, דירות, משרדים וחללים נוספים. ניתן לפנות ולקבל מידע נוסף בנושא.

עיצוב בתי יוקרה – הפרטים הקטנים

כאשר מדובר על עיצוב בתי יוקרה הכול מתחיל בבחירה של חומרי הגלם. על מנת להגיע לתוצאה איכותית ומרהיבה יש להשתמש רק בחומרי גלם איכותיים ורק כך ניתן יהי ליצור את תחושת הפאר וההוד שאנו רוצים להגיע אליה. בנוסף חומרי גלם איכותיים הם גם עמידים מאוד לאורך זמן רב. בבתים כאלו ישנה עבודה רבה עם זכוכית בעלי בתים רבים נהנים מן האפשרויות העיצוביות הרבות אשר היא מספקת להם.
עיצוב הוא לא יופי וכדאי להבין שמעבר לעיצוב יש גם את הפן הפרקטי אשר מביא לתחושת נוחות בזמן השהייה בין כותלי הבית. מגורים יוקרתיים הם בין השאר גם השלווה והאפשרות לאחסן הרב דברים בלי שישימו לכך לב. בית יוקרתי ימוקם בדרך כלל גם בסביבה מתאימה אשר תשתלב באופי שלו. הסביבה תיטמע בבית ותהפוך לחלק בלתי נפרד ממנו.

מי יעשה לי עיצוב בתי יוקרה

את העיצוב יש להפקיד בידיו של מעצב פנים מנוסה בסוג זה של עיצוב. כדאי לברר מהי התפיסה העיצובית והאסתטית שלו. בסופו של דבר המעצב אמור להפוך את הרצון של הלקוח למציאות. כדאי להגדיר מראש רעיון כללי ולפרוט אותו לפרטים קטנים. כך ניתן יהיה להגיע להחלטות עיצוביות שמתאימות לפרמטרים ולהגדיר לוחות זמנים ועלויות. את המעצב אפשר למצוא ברשת האינטרנט או להתייעץ עם אנשים אשר מבינים בנושא עיצוב פנים. בכל מקרה לא כדאי למהר בבחירת מעצב ועדיף לקחת את הזמן ולהגיע למעצב המתאים. עיצוב בתי יוקרה במרכז

עיצוב פנים יוקרתי צריך להיעשות על ידי מעצבת פנים מומחית בתחום עיצוב דירות יוקרה. בהנחה ואתם לא מתחום האדריכלות, סביר להניח שאם תרצו עיצוב ברמה גבוהה לבית שלכם, תצטרכו לשכור את שירותיה של מעצבת פנים. כשאנחנו מעצבים דירות יוקרה, יש לשים את הדגש על כמה גורמים חשובים על מנת שתהליך העיצוב והתוצאה הסופית יהיו בדיוק בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כדי לקבל את המענה המקצועי ביותר, צרו קשר עם Paissin – אדריכלות ועיצוב.

עיצוב פנים יוקרתי – דגשים חשובים

שילוב צבעים ייחודי – צבע איכותי ויוקרתי שמשדר אור והרמוניה לבית הוא דבר חשוב. מעבר לכך, שילוב צבעי הבית צריך ללכת יד ביד יחד עם הריהוט, התאורה, הכניסה, מיקום החדרים ועוד.
שילוב הצבעים של הבית צריך להיעשות בצורה מקצועית ובהתאמה אישית על פי הצרכים שלנו.
בחירה של סגנון עיצוב – יש מגוון סגנונות עיצוב, בדגש על עיצוב יוקרה. חשוב לציין שעיצוב בית שישדר יוקרה לאו דווקא יעלה את עלות העיצוב. כשאנחנו בוחרים סגנון עיצוב ייחודי בין אם זה עיצוב מודרני, או עיצוב קלאסי יש לשלב אלמנטים נוספים שיהיה לטעמנו ולא להיות מקובעים.

ניצול מיטבי של מרחב הדירה – עיצוב יוקרתי מתבטא בחלל נקי עם מעט רהיטים. חשוב לדעת לנצל את מרחב הדירה ולא להוסיף יותר מדי פריטים, יותר מדי רהיטים, יותר מדי צבעים, הרבה חלונות. אלה דברים שיכולים להוריד מהצגת "היוקרה" של הדירה ולכן יש לבחון ולחשוב איך לסדר 
אותם בצורה שתשדרג את המרחב הפנימי והחדרים בבית.

יוקרה זה לא בהכרח יקר

כשאנחנו מעצבים דירות יוקרה, בין אם אלה דירות יוקרתיות ובין אם אלה דירות "רגילות", התקציב הוא כמובן גורם משפיע, אך מעצבת פנים מקצועית תדע לנהל את התקציב שלנו בצורה שנחסוך כסף עבור חומרי גלם וספקים מצד אחד ומצד שני לעצב את הדירה בצורה מקצועית ויפה.

עיצוב יוקרתי לבית שלכם הוא לא דבר שכדאי לעשות לבד, אני מזמינה אתכם ליצור עמי קשר עוד היום ונקבע ביחד פגישת ייעוץ ללא עלות, במהלך הפגישה נבדוק את הצרכים שלכם, נפרק חששות ונבנה ביחד תכנית עיצוב מקצועית ובהתאמה אישית, כמובן שיש גם קפה מצוין.

עיצוב פנים יוקרתי

עיצוב בתי יוקרה הפך בשנים האחרונות לשכיח מאוד בקרב רבים מהמשקיעים בדירות בארץ וגם אצל אנשים בעלי דירות קיימות. חשוב לדעת שעיצוב בית יוקרתי לא דומה לעיצוב בית סטנדרטי, יש מגוון פרמטרים שמשפיעים על התהליך וכמובן על תיאום הציפיות בין המעצבת אלינו. מחפשים אחר מעצבת פנים מקצועית ויצירתית? מוזמנים לפנות אל Paissin – אדריכלות ועיצוב.

עיצוב בתי יוקרה – פרמטרים חשובים:

  • חומרי גלם – השימוש בחומרי גלם איכותיים הוא אחד הדברים המשמעותיים בעת עיצוב דירת יוקרה. קיימים היום בשוק מגוון זיופים של מרצפות, תאורה, אבנים, ריהוט וכ"ב. לכן, חשוב ביותר לקבל הכוונה לקניית חומרי הגלם על ידי מעצבת הפנים.
  • תכנון ממוקד – פגישה מקצועית עם מעצבת הפנים הכרחית לתהליך מוצלח של העיצוב.
    בפגישה עצמה יש לגבש קונספט עם הדיירים, להבין את התקציב ומשך הפרויקט ולעבוד על הכנת סקיצה של גמר הפרויקט. תכנון התהליך בצורה מסודרת ומקצועית חייב להיעשות על ידי מעצבת פנים מקצועית שתשקף לכם את מגוון האפשרויות שעומדות בפניכם מבחינת הרצון שלכם ומבחינת ביצוע הדברים בפועל.
  • הבנת הצרכים שלנו – שורה תחתונה, כשאנו מעצבים בתי יוקרה הדבר החשוב ביותר הוא להבין מה הם באמת הצרכים שלנו, איך אנחנו חולמים שהבית שלנו יראה, איך החדרים יראו, מה אנשים ירגישו שהם יכנסו. אין ספק, הבנת הצרכים היא הדבר החשוב ביותר בתהליך עיצוב הבית, ובהתאם חשוב לתת למעצב מצד אחד מקום לביטוי, אך מצד שני עליו לאפיין ולדעת איך אנו רוצים שיראה בית החלומות שלנו.

בסופו של דבר

עיצוב בית יוקרה צריך להיעשות בידיים המקצועית ביותר. כלומר, יש להשתמש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר שקיימים בשוק, לעשות תכנון מפורט על תהליך העבודה ותקציב והכי חשוב להבין בדיוק איך אנחנו רוצים שיראה הבית שלנו.

אם חשוב לכם יחס אישי, מעצבת שיש לה ניסיון רב בעיצוב בתי יוקרה, שקיפות בתהליך וליווי צמוד עד לגמר הפרויקט, אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות בה נרכיב ביחד את הקונספט העיצובי של הבית שלכם.

קידום אתרי אינטרנט קידום אתרי אינטרנט