עיצוב פנים בתים

כאשר אנו פוסעים ברחובות של עיר או מושב מידי פעם אנו נתקלים בבית או בניין אשר גורם לנו לתהות מי גר שם ואיך זה נראה מבפנים. לבתים גדולים מגיע עיצובים גדולים ולכן כדאי לפנות רק למעצבים איכותיים אשר יש להם את ניסיון של עיצוב פנים בתים. לא כל מעצב מתאים לעיצוב של בית וכדאי לברר ולבדוק מה רמת הידע והניסיון אשר אנו עומדים לקבל. העיצוב מבוסס על רעיונות שונים שמשתלבים ביניהם הן של המעצב מצד אחד והן של הלקוח מהצד השני. כמובן שבסופו של דבר מגיעים את עמק השווה ומחליטים על הדרך המתאימה ביותר. Tanya PAISSIN היא מעצבת פנים אשר עוסקת בעיצוב בתים, דירות ומשרדים איכותיים.

עיצוב פנים בתים – מה אפשר לעשות

כמובן שכל בית הוא שונה מחברו וכל אחד רוצה משהו אחר. תפקידו של מעצב הפנים הוא לשמוע את הדברים ולהחזיר את הדברים לפרופורציה מתאימה. לא תמיד כל מה שנראה לנו יפה בדמיון ילך גם במציאות, ולכן לא מן  הנמנע שנאלץ להסכים עם המעצב. שיקולי תקציב הם חשובים אך כדאי להקפיד ללכת רק עם בעל מקצוע אשר עושה שימוש בחומרי גלם איכותיים. אם הצעת המחיר שקיבלתם היא נמוכה באופן מחשיד אז כדאי לבדוק באילו חומרים הוא משתמש.

כל חדר הוא בעל ייעוד מסוים ועל המעצב מוטלת האחריות לשלב בכל חדר גם רהיטים פונקציונליים אשר יתאימו לחדר וישתלבו בו מבחינת העיצוב. חדר האמבטיה, למשל, הוא מקום אשר סובל מלחות מתמדת ולכן יש לשלב בו רהיטים עמידים למים. במטבח יש לשלב את הרהיטים עם השיש ומשטחי העבודה כך שהם יתאימו לעומס ולשימוש של חדר זה.

להתחשב בגורמים סביבתיים

עיצוב מקצועי לוקח בחשבון גם דברים נוספים כמו כיוון השמש, קרבה לים, מרפסות פתוחות ועוד דברים שניתן למזג עם הטבע אשר מקיף את הבית. כדאי להקשיב לטיפים אשר נותן המעצב ולפעול על פיהם. במקרים רבים הוא יהפוך את הבית למקום זורם, נוח ויעיל. בכל מקרה לא חייבים למהר בבחירת מעצב פנים ועדיף למצוא את המתאים ביותר.

 

עיצוב פנים בתים

 

עיצוב פנים בתים, עיצוב פנים לבית בבניין, או עיצוב וילה, לא משנה איך תקראו לזה. כשאנחנו 
רוצים לעצב את המרחב הפנימי של הבית שלנו חשוב לדעת לבחור מעצבת פנים מקצועית שתדע
לשים בצד את הטעם האישי שלה ולהתאים את עצמה אלינו ולסגנון העיצובי שלנו, יש מגוון סגנונות
עיצוב מיוחדים שנוכל להשתמש בהם בנוסף לסגנון העיצובי שאנו רוצים. כדי להתחיל בתהליך העבודה, מוזמנים ליצור קשר עם Paissin – אדריכלות ועיצוב.

 

עיצוב פנים בתים – אילו סגנונות מיוחדים קיימים?

  1. עיצוב אסייתי– בעיצוב האסייתי יש דגש על מרחב החדרים, כלומר שמרכז החדר יהיה בדרך כלל ריק יותר והדגש יהיה על צדדי החדר. בנוסף, נהוג להשתמש בצבעים בהירים יותר, סגנון זה החל להיות נפוץ מאוד במגוון בתים, חשוב להסתכל על דוגמאות לפני שאנחנו מחליטים שזה הסגנון המועדף עלינו.
  2. עיצוב קלאסי – לכאורה כשאנחנו שומעים עיצוב קלאסי עולה לנו בראש בית סטנדרטי כמו של כולם, אך ההפך הוא הגמור. עיצוב בית קלאסי שואב השראה מעיצוב בתי המלוכה של פעם, ויכיל מגוון אלמנטים מיוחדים כמו: נברשות מפוארות, ספה מלכותית, כיסאות גדולים ועוד מגוון אביזרים ותאורה שיהפכו את החדר לבית מלוכה.
  3. עיצוב מודרני – העיצוב המודרני מתמקד בדרך כלל בבחירה של צבעים מנוגדים שישולבו ביחד, כמו שחור ולבן. כשאנחנו מעצבים בית מודרני, שילוב הצבעים והריהוט יהיה קל להסתכלות במרחב הפנימי של הבית ועיצוב הבית יהיה בליטוש עדין, עם צבעים חזקים ומנוגדים.

 

איך נבחר עיצוב שמתאים לנו ?

יש מגוון רחב של סגנונות עיצוב שקיימים, היופי הוא כמובן בעיני המתבונן ובעיני האופי שלנו.
חשוב לבחור עיצוב שנתחבר אליו ולאו דווקא מה "שהולך היום". יתר על כן, כדאי להתייעץ עם מעצבת הפנים אילו אלמנטים נוספים ניתן להכניס לעיצוב הקיים על פי הצרכים והבקשות שלנו.

אם חשוב לכם שיהיה מבחר של סגנונות עיצוב מיוחדים לבית בדגש על התאמה אישית
מדויקת על פי הצרכים שלכם, מומלץ לפנות אל Paissin – אדריכלות ועיצוב שילווה אתכם בכל התהליך עד שתהיו  מרוצים וגאים בבית שלכם.

קידום אתרי אינטרנט קידום אתרי אינטרנט